BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 3, 2009

2009 dalam kenangan

Pejam celik Pejam celik dah nak masuk 2010.. Wah!! sekejap jer rasa... Bile fikir2 balik, terlalu bnyak kenangan dan pengalaman sepanjang 2009 dan bagi ia tahun yang amat mencabar dan penuh dugaan bagi aku..
Disini aku letakkan kenangan manis dan pahit sepanjang 2009:-

**kenangan Manis
1) Ulangtahun percintaan AKU & DIA
Ni memory yg paling sweet bg ak..hehehe... Dan ulangtahun ni lah genap setahun hubungan AKU & DIA... Semoga cinta kami betambah kuat dan kekal selamanya..

2) My Celebration Birthday
Ulangtahun hari lahir aku kali ini diraikan di Genting oleh Buah hatiku... Wah!! sejuk giler dahlah mlm plak 2.. tp mmg best sbb dye wat surprise..nk tau apa dia?? biarlah ak simpan dalam hati sbb ia terlalu manis tuk dikongsi dan hadiah nyer adalah TEDDY BEAR PINK yang besar giler yg ak minat sgt.. Heehe.. Tak sangka dye sanggup blikan.. tq dear coz blikan utk syg..

3) My Boy Birthday
Kali ni birthday dye ak buat surprise dkt sg. kanching... kirw ala2 picnic gitu...hehe..tp mmg best.. maunyer tak best, dahlah picnic dkt dpn air terjun..indah sungguh ciptaa Allah.. Dan pling kelakar lepas tiup lilin, kek kami telah dicuri oleh sekumpulan monyet yang nakal giler... Kami tak sempat jamah lg kek itu..huhu...tp xpe..yg penting aku dapat raikan dengan buah hatiku dan yang penting dye happy....

4) Genting Highlands
Wuuhu...Best giler time ni... Aku naik genting lagi sbb dapat tiket free. Puas juga aku main semua dalam game dalam tue.. Rasa tak nak balik jer.. Dan memang meriah coz member aku yg kire bestfriend aku iaitu Jun ada skali bersama buah hatiku..Time 2 hati gembira sgt coz dapat bergembira bersama bestfriend aku dan buah hati aku. Klu berpeluang sekali lagi, ak nak buat reunion kat genting..mesti havoc kan??hehe..

5) Reunion kelas

Ni memory plg manis lah yang tidak mungkin dlupakan sampai bile2...Setelah berapa tahun tak jumpa akhirnyer berjumpa jugak walaupun x ramai yang dapat datang..Semua telah berubah dan ada kehidupan masing masing. Ada yang sudah bekerja, yang berumah tangga, meneruskan mnuntut ilmu. Bermacam macam cerita kami kongsi tentang kehidupan masing-masing.
Ohgirl!! Miss u all damn so much... 4H & 5H rocks!!hehe
Antara memory2 manis 2009



0 comments: